Jump to content
Royal News
  • GMOD ESP Released
  • Left 4 Dead 2 Hack in development
  • CSS Hack released

Newbietuwbie

Trusted
  • Content count

    79
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Newbietuwbie last won the day on August 3

Newbietuwbie had the most liked content!

Community Reputation

17 Good

2 Followers

About Newbietuwbie

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 11/17/98

Recent Profile Visitors

579 profile views
  1. ofc you had to quote my amazing typo
  2. This accent it just too great, half expected you to ask us to install teamviewer and tell us we have a "wirus"
  3. Why'd you put iCheat and R3Cheat in your tags good video nontheless, wouldn't say you're good at playing legit tho lmfao.
  4. CSGO Legit Hacking With ROYALHACK #5

    You need to practice, cause this is obvious af
  5. Rust cheat

    It's literally linked in the same thread
  6. Refund Request

    you bought the CSGO hack here, but you regret it and want a refund so you can buy on another site?
  7. Request A Cheat

    Siege ain't dying anytime soon but they have BE, since our main BE coder had a tragic traffic accident we'll either wait for a new one, unless v3n knows how to deal with them.
  8. How long have you been hacking?

    :thinking:
  9. Weirdest Sex Experience ?

    Few years ago I had no condoms in the house, had finally gotten this girl to my place when my parents weren't home, was too lazy to go to the store to buy condoms. Wasn't gonna give up to get the puss. You know those thin plastic bags that are see through? Yeah I thought it would be a great idea putting one of those over my dick as an improvised condom. wasn't a great idea.
  10. Please authorize this new device

    Buy it from the store as I already said nigga
  11. Please authorize this new device

    Buy a HWID reset in the store section
  12. i almost died last friday.....

    Your fucking name lmfao
  13. How long have you been hacking?

    Too long
  14. i almost died last friday.....

    Glad you didn't get too hurt fam watch out for them crazy niggas on the road
×

Important Information

Read Terms of Use to continue